I disse digitale år bliver grænserne mellem kontaktfladerne til kunderne stadig udvisket. Som noget nyt har stormagasinkæden Magasin for nylig relanceret sin medlemsapp med en betydelig opgradering.
- Det, vi har investeret i, designet og bygget, er en 360 graders digital oplevelse af alt det, Magasin vil og skal stå for, siger Peter Fabricius, ad...
Magasin afsætter 65 millioner årligt til "den hellige gral"
Stormagasinet Magasin har for nylig udrullet et nyt tilbud til medlemmerne af sin loyalitetsklub. Konceptet er en del af en milliondyr investering i det, direktøren kalder den hellige gral
Magasin har i jagten på kundernes gunst valgt at investere et større millionbeløb. Arkivfoto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement